| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Bonish Elite Worker

|
Posted: Sun Jun 18, 2006 3:44 pm Post subject: Beenbreuk Kokmeijer |
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=MO3stdhXC5M&search=kokmeijer
Ik had ooit eens gezegd dat ik hier een foto of filmpje van de verschrikkelijke beenbreuk van Nilis ging zetten. Ik heb daar niks van kunnen terugvinden, maar ben tijdens het zoeken wel op dit gekomen.
Vind het zo mogelijk nóg erger, de manier waarop zijn benen volledig losgehakt door de lucht na die tackle... echt verschrikkelijk.
Als het nog niet duidelijk moest zijn: niet voor de gevoelige kijkers.
De speler die de overtreding begaat is hiervoor overigens (zeer terecht) bestraft met een enorme zware geldboete én schorsing. _________________ "Ik houd van de Beerschot-aanhang. Het is het beste publiek dat er bestaat. Je zou ze bij wijze van spreken allemaal elke minuut voor altijd uit het sportpark kunnen laten verwijderen, zo schandelijk vulgair zijn ze. Ze zijn de ware schoonheid van het voetbal. Beerschot! De naam alleen al."
Jan Mulder |
|
| Back to top |
|
 |
aldiablo Elite Worker

|
Posted: Mon Jun 19, 2006 5:10 pm Post subject: |
|
|
hahahahahaha, flapper flapper zgt het been
wel vrij erg eigenlijk  _________________ This eternal accusation against Christianity I shall write upon all walls, wherever walls are to be found - I have letters that even the blind will be able to see... I call Christianity the one great curse, the one great intrinsic depravity, the one great instinct of revenge, for which no means are venomous enough, or secret, subterranean and small enough, - I call it the one immortal blemish upon the human race...
F.W. Nietzsche
 |
|
| Back to top |
|
 |
Bonish Elite Worker

|
Posted: Mon Jun 19, 2006 5:33 pm Post subject: |
|
|
Niels Kokmeijer moet noodgedwongen zijn carrière beëindigen.
De aanvaller van Go Ahead Eagles heeft van zijn artsen te horen gekregen dat hij nooit meer op niveau zal kunnen spelen. De 27-jarige Kokmeijer brak vorige maand zijn rechterbeen na een grove charge van Spartaan Rachid Bouaouzan.
Hij is inmiddels vier keer geopereerd. Bij de derde ingreep werd geconstateerd dat spieren, spierweefsel en één van de drie slagaders kapot waren en deze zijn operatief verwijderd. Komende week zullen artsen bekijken hoe de wond herstelt. Er wordt nog overwogen een spier uit zijn rug te verplaatsen naar het been. Het is zelfs de vraag of Kokmeijer ooit weer normaal zal kunnen lopen. Voorlopig verblijft hij nog in het Erasmus Medisch Centrum.
Kokmeijer deed na het incident aangifte bij de politie vanwege het toebrengen van zwaar lichamelijk letsel. "Vanuit mijn omgeving is daarop ook aangedrongen'', zo sprak Kokmeijer eerder. "Het geeft wat meer zekerheid als ik mijn toekomst moet veiligstellen.''
Bouaouzan kreeg een schorsing van tien wedstrijden. Sparta zette hem terug naar het tweede elftal en hij mocht ook niet mee op trainingskamp in Turkije.
-----------------------------------------------------
ja wadde...  _________________ "Ik houd van de Beerschot-aanhang. Het is het beste publiek dat er bestaat. Je zou ze bij wijze van spreken allemaal elke minuut voor altijd uit het sportpark kunnen laten verwijderen, zo schandelijk vulgair zijn ze. Ze zijn de ware schoonheid van het voetbal. Beerschot! De naam alleen al."
Jan Mulder |
|
| Back to top |
|
 |
aldiablo Elite Worker

|
Posted: Tue Jun 20, 2006 9:50 am Post subject: |
|
|
das net iet minder grappig  _________________ This eternal accusation against Christianity I shall write upon all walls, wherever walls are to be found - I have letters that even the blind will be able to see... I call Christianity the one great curse, the one great intrinsic depravity, the one great instinct of revenge, for which no means are venomous enough, or secret, subterranean and small enough, - I call it the one immortal blemish upon the human race...
F.W. Nietzsche
 |
|
| Back to top |
|
 |
G-rolf Moderator

|
Posted: Tue Jun 20, 2006 10:49 am Post subject: |
|
|
ik heb altijd moeite met beenbreuken en stuff, dus ik heb net op tijd kunnen wegkijken _________________ what is with all this "suicide is weak" and "killing another human being is utterly wrong" sh*t?? I for one will admit to having thought about both and actually since i dont claim to know what happens when you die, havent bothered to commit murder/suicide for just such a reason. |
|
| Back to top |
|
 |
DenBloom Head Admin

|
Posted: Wed Jun 21, 2006 1:51 pm Post subject: |
|
|
da ziet er nie gezond uit moeilijk om naar te blijve kijke eiglijk... _________________
In a foreign field he lay, lonely soldier unknown grave...On his dying words he prays, tell the world of Paschendale... |
|
| Back to top |
|
 |
Crux-Arx Elite Worker

|
Posted: Wed Jun 21, 2006 4:00 pm Post subject: |
|
|
inderdaad man da flappert hard
hope maar da dien bouaouaza voor de rest van zijn leven kan dokken!!!! _________________ For Those About To Rock, We Salute You |
|
| Back to top |
|
 |
Bonish Elite Worker

|
Posted: Wed Jun 21, 2006 4:14 pm Post subject: |
|
|
| Crux-Arx wrote: | inderdaad man da flappert hard
hope maar da dien bouaouaza voor de rest van zijn leven kan dokken!!!! |
rascist  _________________ "Ik houd van de Beerschot-aanhang. Het is het beste publiek dat er bestaat. Je zou ze bij wijze van spreken allemaal elke minuut voor altijd uit het sportpark kunnen laten verwijderen, zo schandelijk vulgair zijn ze. Ze zijn de ware schoonheid van het voetbal. Beerschot! De naam alleen al."
Jan Mulder |
|
| Back to top |
|
 |
Crux-Arx Elite Worker

|
Posted: Fri Jun 23, 2006 6:18 pm Post subject: |
|
|
| Bonish wrote: | | Crux-Arx wrote: | inderdaad man da flappert hard
hope maar da dien bouaouaza voor de rest van zijn leven kan dokken!!!! |
rascist  |
mocht het nen belg zijn geweest, hij had even hard mogen dokken!!! _________________ For Those About To Rock, We Salute You |
|
| Back to top |
|
 |
|