| View previous topic :: View next topic |
| Favoriet TV-kanaal? |
| TV1 |
|
25% |
[ 1 ] |
| VTM |
|
0% |
[ 0 ] |
| VT4 |
|
50% |
[ 2 ] |
| Kanaal 2 |
|
0% |
[ 0 ] |
| Canvas |
|
0% |
[ 0 ] |
| Andere Buitenlandse zenders |
|
0% |
[ 0 ] |
| Sportkanalen |
|
0% |
[ 0 ] |
| Ik zou het niet weten, ik ben een Mozaikkijker. |
|
25% |
[ 1 ] |
|
| Total Votes : 4 |
|
| Author |
Message |
The Phantom Lord Real Worker

|
Posted: Fri May 26, 2006 3:57 pm Post subject: Favoriet TV-kanaal |
|
|
Naar welk kanaal kijken jullie het liefst/meest
Voor mij is canvas op dinsdagavond de max: sterke reportages, maar op de andere dagen vind ik het gewoon schraal-->megasaai en zo. VT4 En Kanaal 2 vind ik ook goed, omwille van het grote aantal films en komische series ze afspelen. Niettemin vind ikde reclames verschrikkelijk storend (maar hey daarvoor hebben we de afstandsbediening toch voor hé ).
TV1 kijk ik af en toe, dan vooral koppen, en de pappenheimers, de tabel van mendeljev kan mij helemaal niet bekoren. Naar VTM kijk ik nooit, behalve af en toe blind date (sinds ze de second choice hebben ingevoerd is het er alleen maar grappiger op geworden). En als ik eens humeurig ben durf ik wel eens naar TRT te kijken, de turken slagen er als geen ander in mijn humeur op te krikken . |
|
| Back to top |
|
 |
DenBloom Head Admin

|
Posted: Fri May 26, 2006 4:05 pm Post subject: |
|
|
Hoe zeer TRT en VTM mij ook believen en hoe boeiend ik de VRT ook vind..toch kies ik meer voor VT4 en daarna Kanaal 2, alsook voor het ruime filmaanbod, ondanks de reclame dertss.. als alternatief antwoord kunde ook alle kanalen bekijken ineens door naar de Mozaik te kijke  _________________
In a foreign field he lay, lonely soldier unknown grave...On his dying words he prays, tell the world of Paschendale... |
|
| Back to top |
|
 |
G-rolf Moderator

|
Posted: Fri May 26, 2006 4:06 pm Post subject: |
|
|
Ik vind dat de VRT over't algemeen de sterkste programma's levert.
Maar VT4 is ook goed (lost, en andere series). Canvas is bij momenten goed, maar valt toch altijd in herhaling. Hoeveel keer hebben die al niet iets uitgezonden over WO2 en het dan ook echt blijven uitzenden?
Als ik voor entertainment ga kies ik mss toch voor de VT4.
Maar de VRT is op alle gebieden goed vind ik, ook al heb ik nooit naar de laatste show enzo gekeken.  _________________ what is with all this "suicide is weak" and "killing another human being is utterly wrong" sh*t?? I for one will admit to having thought about both and actually since i dont claim to know what happens when you die, havent bothered to commit murder/suicide for just such a reason. |
|
| Back to top |
|
 |
Bonish Elite Worker

|
Posted: Fri May 26, 2006 6:09 pm Post subject: |
|
|
| VT4 met grote voorsprong op de rest. En ik schaam mij er niet voor. |
|
| Back to top |
|
 |
Crux-Arx Elite Worker

|
Posted: Fri Jun 02, 2006 8:56 pm Post subject: |
|
|
waar is het vakje ik-kijk-geen-tv?? _________________ For Those About To Rock, We Salute You |
|
| Back to top |
|
 |
G-rolf Moderator

|
Posted: Sat Jun 03, 2006 10:33 am Post subject: |
|
|
| Crux-Arx wrote: | | waar is het vakje ik-kijk-geen-tv?? |
Hoeft er niet te zijn, dit topic is voor mensne die WEL TV kijken,
als dit niet het geval is dan blijfde hier maar weg he  _________________ what is with all this "suicide is weak" and "killing another human being is utterly wrong" sh*t?? I for one will admit to having thought about both and actually since i dont claim to know what happens when you die, havent bothered to commit murder/suicide for just such a reason. |
|
| Back to top |
|
 |
Bonish Elite Worker

|
Posted: Sat Jun 03, 2006 3:33 pm Post subject: |
|
|
Ik kom toch ook niet op het games forum? _________________ "Ik houd van de Beerschot-aanhang. Het is het beste publiek dat er bestaat. Je zou ze bij wijze van spreken allemaal elke minuut voor altijd uit het sportpark kunnen laten verwijderen, zo schandelijk vulgair zijn ze. Ze zijn de ware schoonheid van het voetbal. Beerschot! De naam alleen al."
Jan Mulder |
|
| Back to top |
|
 |
DenBloom Head Admin

|
Posted: Sat Jun 03, 2006 3:54 pm Post subject: |
|
|
dit noem ik een vorm van post-hunten..nog een zo'n post en dan moetk helaas een waarschuwing geven _________________
In a foreign field he lay, lonely soldier unknown grave...On his dying words he prays, tell the world of Paschendale... |
|
| Back to top |
|
 |
Crux-Arx Elite Worker

|
Posted: Sat Jun 03, 2006 4:31 pm Post subject: |
|
|
en terecht, geniet maar ten volle van uw macht als moderator! _________________ For Those About To Rock, We Salute You |
|
| Back to top |
|
 |
|